תערוכת maison&objet ספטמבר 2013
אחת התערוכות הגדולות בעולם העיצוב הבינ"ל המיועדת לקהל מקצועי,
מעבר ליריד המסחרי היא התקבעה גם כחזאית טרנדים מרכזית בעולם העיצוב.
בכל עונה (התערוכה נערכת פעמיים בשנה) שלוש סוכנויות תחזיות ידועות
מציגות את הפרשנות שלהן לטרנדים של העונה הבאה.

כותרת התחזית השנה היא "אנרגיות" - הגיע הזמן להטעין את הסוללות שלנו.
כאשר מדובר ביצירתיות אין שאלה של חסכון באנרגיה,
השפע נחוץ כדי ליצור אווירה חיובית ואופטימית,
לשחרר את הדמיון ולגלות אלטרנטיבות חדשות ולא צפויות
השנה, תחת הכותרת הרחבה הזאת הוצגו התחזיות בשלושה ביתנים מרשימים:
 
Illuminations(סוכנות אליזבת לריש)
האנרגיה של האור – חוויה חושית שבין הילה וסינוור, מבדרת ומטרידה כאחד
משחקים של אורות וצללים שמשנים את התפיסה ומערפלים את המבט.

 

Funtasy(וינסנט גרגואר לסוכנות נלי רודי)
האנרגיה של הפנטזיה – התנערות מהרצינות המגמה היא להפוך את החיים לשמחים יותר
שילובים חסרי נימוס, קולאז'ים פרובוקטיביים וקומבינציות כאוטיות
מערבבים את הקודים של התרבות הנאו קלאסית ותרבות הפופ הדיגיטלית.
התוצאה משעשעת פרודית ומלאת הומור

Psychotropia(סוכנות פרנסואה ברנרד)
האנרגיה של הדמיון – כשהמוח מבעבע וגולש והעיצוב חוקר את הכוחות הבלתי נראים
התמזגות של הרוחני והמוזר הנסתר והקדוש.
חוויה פסיכדלית שממריאה מעבר למציאות עם הפניות לסוריאליזם ואמנות איזוטרית.